در حال بارگذاری
رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد:

پیش‌بینی 927 صندوق اخذ رأی در خراسان‌شمالی

شماره خبر : 349 - https://asreatrak.ir//short/4ZPbD

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: ۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۶۱۳ شعبه ثابت و ۳۱۴ شعبه سیار پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، حسن ناهیدی در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: مشارکت بالا در انتخابات پیش رو در واقع تکمیل کننده حماسه حضور مردم در حماسه تشییع و بدرقه شهدای خدمت خواهد بود.

وی افزود: انتخابات یکی از رویدادهای مهم است و حضور حداکثری مردم در صحنه برای نظام در منطقه و فرامنطقه‌ای ایجاد قدرت می‌کند.

ناهیدی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت به عنوان یک مولفه و مظهر قدرت برای نظام اسلامی، اظهارداشت: این انتخابات می‌تواند معادلات منطقه را به هم بزند.

وی با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی شکل گرفته و ارکان اجرایی انتخابات در استان مهیا شده است، گفت: ۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۶۱۳ شعبه ثابت و ۳۱۴ شعبه سیار پیش بینی شده است که از این تعداد ۴۳۲ شعبه در مناطق شهری و ۴۹۵ شعبه در نواحی روستایی مستقر می‌شود.

ناهیدی بر کار جدی، مداوم، پرانرژی برای خلق حماسه در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و افزود: نقش و فعالیت دقیق‌تر رسانه‌ای و فضای مجازی، استفاده از ظرفیت نخبگان برای تبیین و انتقال اهمیت بالای انتخابات تاثیرگذار است.

۷۰ درصد از حوزه‌های انتخابیه در مدارس هستند

ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه آموزش و پرورش آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را دارد، گفت: ۷۰ درصد از حوزه‌های انتخابیه در مدارس مستقر خواهند شد.

اکبری اظهارکرد: با استفاده از ظرفیت تشکلهای چهارگانه شامل سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، هلال احمر و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی و همچنین انجمن‌های اولیا و مربیان اهمیت مشارکت بالا در انتخابات و حضور آگاهانه تبیین می‌شود.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات